Överjävlig dag

Nej kanske inte riktigt överjävlig, men väldigt pressande. Började med att vi skulle skriva massor på folk som skulle hem, därefter var det förseningar på diverse saker vilket leder till irriterade människor = press på sjuksköterskan = frustration mot allt. Kom ut på arbetsplatsträffen en timme efter att den hade börjat. Gick 10 minuter senare och missade bussen, fick gå hem. Somnade äntligen en liten sväng på soffan när jag kom hem och jgorde därefter en fantastisk kålpudding. Fick lite huvudmassage av min sambo (i love him) innan jag körde iväg till dansaerobics. Nu ska jag äta en äggamacka och en skinkmacka och se på nåt skit på TV innan jag däckar. Är ledig två dagar nu så det blir kanske lite tvättning och sånt där nödvändigt...tråkigt men behövligt! Jobbar sedan helgen igen och är sen ledig tre helger på rad. Underbart.

Som sagt - nu blir det äggamacka och slapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0