Sammanbrott

Idag på förmiddagen fick jag ett smärre sammanbrott och som vanligt berodde det på vågen. "Men släääng den då!" tänker ni, men ICKE att jag tänker göra det. Slänger jag den så kommer jag ju inte ha koll på hur hektona sakta samlar sig och bildar kilo som till slut bildar tiotals kilo. Jag är inte helt fanatiskt, jag blir bara vansinnig några minuter och förkrossad ett par timmar efter att jag sett en viktökning. Sedan jag vägde som minst efter viktnedgången har jag gått upp 4 kg, jag skulle bara upp max 2 kg. Så lite nere har jag faktiskt rätt att vara. Det blir bra igen.

För att vända något negativt till positivt så tog jag min ilska och satte den i benen; sprang en rasande löparrunda på 4,5 km på 25 minuter. Det är verkligen en förbättring med flera minuter sedan jag var förkyld för en månad sedan. Nu börjar konditionen sakta krypa tillbaka! Kvartsmara om exakt en månad. Och då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0