Praktiksamordnare

Jag har fått ett eget ansvarsområde på akuten; att ta hand om alla studenter och praktikanter, den officiella titeln är så fin som "praktiksamordnare". Jag ska se till att alla studenter får en handledare och att både studenter och personal är redo när studenten kommer med olika papper, kort, nycklar, kläder m.m. Detta ska bli jättekul, jag har varit handledare i flera år på min förra avdelning och kom på en dag att akuten inte haft någon som ansvarat för studenterna. Here I am!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att få Dig som handledare. Vilken lycka för dom studenterna som får Dig. Glöm inte hur det var när du själv var student. Det jobbet klarar du galant.

Puss o Kram

2012-10-24 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0