Glumslövsvecka

Jag har sovit, gått med hunden, slappat, umgåtts med mina vänner, skrattat och gått på bio med mamma och pappa! En väldigt bra och skön vecka både för kropp och knopp. Snöstormen kom yrande de två sista dagarna och det var väl inte världens bästa dag att ge sig ut på motorvägen hem från Ludde i Ängelholm, men det gick bra, jag körde i 30 km/h och höll avstånd och andra bra säkerhetsåtgärder!
Här kommer några bilder från förra veckan.
Peyronrundan i Glumslöv
Glumslövs backar
Världens bästa promenadsällskap - Queeni!
Världens bästa kompisgäng minus vår älskade Sandra. Skulle vilja hitta en bild på oss alla från förskolan! Hade varit kul.
Jag och min Ludde. Han är en stjärna utan dess like!
På tjejkväll hos världens starkaste Jullan i min efterlängtade zebra-top!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0