Promenix

Idag har jag inte varit på gymet av den enkla anledningen att jag knappt kan röra mig utan att flämta av smärtan från träningsvärken. Mina ben är som två trästockar, kan knappt sitta med benen i kors och ännu mindre sätta mig på en stol eller toaletten normalt! Kan bara böja benen till ett visst läge, efter det är det liksom fritt fall! Har ont i överkroppen idag också, jag gjorde axlar, bröst och lite armar igår. Tog iallafall en morgonpromenad på ca 7 km i morse, ibland hjälper det att få upp cirkulationen igen för att bli av med lite träningsvärk. Det var dock väldigt marginell skillnad idag.

Idag har jag slängt ut julen, skönt. Har bara ljusslingan på balkongen kvar och det kan få vara där så länge det är mörkt ute. Är på jakt efter nya köksgardiner men det finns bara fula nu, tycker jag. Det kommer väl in mer framöver. Jag har inte fattat att det är röd dag idag, det tog ett par timmar innan jag insåg det. Så är det när man jobbar skift, man har ingen koll.

Nu ska jag läsa in min Stephen King-bok som jag fick av Johan i julklapp. Mycket bra!

Hoppas ni får en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0