Vid mitt skrivbord

Jag har ett skrivbord där man kan stänga en lucka, så att det ser ut som ett vanligt skåp. När man fäller ut luckan så blir det ett öppet skrivbord och man har datorn på själva luckan. Jag har det alltid utfällt och inuti är det som ett litet dockskåp där jag har en massa personliga små ting. T.ex. så har jag satt upp en massa bilder på väggen i skåpet, mest från folk från skåne, så jag känner mig lite hemma. Brevid skrivbordet har jag en anslagstavla med en massa lappar och bilder som jag också vill ha, t.ex: min nummerlapp från Göteborgsvarvet, en bild på när jag springer ett lopp, en påskbild från Tobbes kusin Ida, en bild på hans andra kusin Johanna, kortet jag fick från mina arbetskamrater när jag slutade på avd 48 och där min fina Ida skrivit på rim, ett födelsedagskort från mamma och ett litet kort från Angelica där det står "Livets hemlighet; allt kommer bli bra". Jag tycker den är fin. Allt ordnar sig på nåt sätt, så tänker jag alltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0